Lördagen...

Ja lördagen försvann i ett hujj. 
Var själv hemma med Leon och jag tänkte att jag skulle få en hel del gjort men passade även på att leka och mysa med Leon så mycket jag kunde. Så passade på att göra saker när han sov istället. 

Jens och Liam var iväg till Jönköping för att köpa en dator till Liam. 
Och under tiden var Elsa och Love hos farmor och farfar för att jag skulle hinna göra lite beställningar och annat. 
Lucas valde i sista stund att följa med dit också. 

Hann ju med en del och när de kom hem på eftermiddan så var det dags att laga middag. 
Liam hade fullt upp med sin nya dator ;) 
Nätt och jämt att han hade tid att äta middag. 
Så var han spenderade kvällen är väl inte så svårt att lista ut. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0