Inskolning

I tisdags var det dags för Loves första inskolningsdag. Någon som var en aningen uppspelt på morronen för att han skulle få följa med syrran till förskolan :) 
 

Elsa ville inte vara ute först när vi kom dit, fick tvinga henne ut för hon ville ju följa med Love in :) 
Men tillslut så... 

Och Love knallade in och började se sig omkring, prata lite med personalen och var sitt vanliga glada jag :) 
Varför bry sig om mamma ;) 
Enda gången jag var intressant vad när han gjorde en vurpa och klämde fingrarna mellan en stolsrygg och golvet. 
Han ville inte hem när vi skulle åka, för de andra barnen var ju ute och lekte och det ville ju han också göra. 


Onsdagen och torsdagen gick bara bra också. I torsdags var han själv ute med de andra. Inga problem det inte. 
På tisdag ska jag bara vara med en liten stund vid lämning och sen får han vara själv :) 
Varken jag eller personalen tror att det blir några problem. Han är precis som sina syskon väldigt trygg i sig själv. Och så har han ju syrran på andra sidan dörren. 

Elsa tycker det är jättekul att brorsan har börjat nu, som hon har väntat! 
Hon sprang och lekte med honom direkt när vi kom ut i onsdags. 
Hon körde med honom på cyklarna, de klättrade och lekte i sandlådan. 

Tror Love kommer att trivas bra :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0