Mys, sol och cirkus..

Lite stel efter natten, Leon vaknade vid 2 inatt och var hysterisk. Tog en stund innan han lugnade sig och så fick han sova hos mig. Första gången som han låg i våran säng sen han var en månad gammal. Han låg på min arm, kuradeihop sig mot mig, la handen på min kind och somnade sen. Och så har vi legat hela natten. Stelt men såååå mysigt ❤


Varit underbart väder idag. Spenderat hela dagen ute. 

Jens var iväg och hämtade biljetter till cirkusen på banken idag också när han hade andra ärenden dit. Banken har ju köpt hela föreställningen och bjuder sina kunder på det. De gjorde så för två år sen också. Kul att de gör något sånt. Så den 23 maj blir det till att gå på cirkus. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0