Innedag

Idag har det blivit en innedag med tanke på att det regnat i stort sett hela dagen. 
Så det har städats, tvättats, rensats osv. Sen mellan varven får man ta ned klätterapan Love från bordet, stolar, bänken osv ;) Räcker inte med en klätterapa utan vi kör på två ;) Den ena är dock värre än den andra ;) 

Hade hoppats på att få lite tid vid symaskinen idag med men det hanns inte. Får se om jag kan få till nån tid imorron när Love sover middag. 
Elsas klänning ligger fortfarande i bitar, napphållarna väntar på att bli sydda, draperi ska sys, Elsa har beställt en tröja i ett tyg och ja, vi får väl se vad jag får till helt enkelt. 
Symaskinen och jag har ju inte riktigt varit överens men nu har Jens servat den så nu hoppas jag att den ska fungera bättre. 

Återstår att se om vi får hem bussen den här veckan också. Lite dåligt med personal på verkstan. 
Två av tre fick gå hem imorse då de åkt på magsjuka. Så en kille som ska hinna med allt och risken är ju väldigt stor att han åker på det också. 
Så kosläppet som är i helgen kan nog vara i farozonen det också. Men som sagt, det återstår att se. Han skulle försöka hinna med den tills imorron, såvida han inte blir sjuk då. 
Så nu håller vi tummarna och hoppas på att han klarar sig! 

Kollade på Sofias änglar tidigare, inte tårfritt! 
Jag har ju hört om lilla Lea tidigare då jag är vän med hennes farmor. Mycket känslor på en och samma gång. 
Sa redan förra veckan till Jens när de visade klippen för vad som skulle komma den här veckan att det kommer bli ett tjutprogram och nog blev det så. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0