Full rulle

Ja man kan säga att det har varit full rulle hela helgen. 

I fredags var ju jag och Elsa hos logopeden på morronen. Sen handlade vi till kalaset innan vi styrde ned till mamma och pappa för att hämta ett bord. Hem för att städa, baka och fixa lite inför kalaset. 
Grannens dotter var här också efter att de kom hem från skolan då hennes föräldrar jobbade båda två. 
Med två energiknippen som Tindra och Lucas så blir det verkligen full fart :D 
Lucas var en aningen trött sen när Tindra åkte hem vid 21. 

Igår hade vi ju kalas, superkul! Barnen lekte för fullt, kul när de kan ses allihopa. Blir lite för sällan tyvärr. 

Idag blev det lite sovmorron. Sen kom Robin och Tindra så Jens och Robin körde in lite ved och Tindra och Lucas lekte. Så det var fullt ös idag också :) Jens och Robin var och hämtade ved till honom också och barnen har haft svårt att bestämma sig för om de skulle vara ute eller inne och leka så det har blivit många vändor ut och in :D 
Lucas följde med Tindra och Robin hem en sväng sen, de körde en sväng med Tindra shettis bla. Har ju tagit upp våran vagn och sele dit så de kan låna det. 

Jag har roat mig med att städa och tvätta, hade tänkt att komma ut i solen och njuta men icke. Hanns inte med helt enkelt, får hoppas att det är fint väder imorron också så jag kan ta en lugn stund i solen. 

Måste sätta mig med grejerna inför dopet också, prästen kommer på tisdag och vi har inte bestämt psalmer eller så ännu. Lite annat som ska fixas inför det också, det börjar ju närma sig. 
Kläderna är nog klara till allihopa tror jag, velar lite ang den klänningen jag har köpt bara. Men får väl se hur det blir med den, om jag hinner hitta nåt annat eller inte. 

Dags att få lite sömn och försöka ladda batterierna inför en ny vecka. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att äntligen få ses! :)

2015-03-10 @ 09:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0