Västervik

Ja idag bar det iväg till Västervik och vädret var då inte på våran sida idag heller. 

Första stoppet blev på Busfrö - en second handbutik med mycket barnkläder osv. 
Lyckades hitta en del iallafall, hade hoppats på lite mer men bättre än inget ;) 
Sen blev det lite besök i andra butiker också innan vi vände hemåt. 
Blev en heldag nere i Västervik, synd bara på vädret som sagt. Hade ju gärna njutit lite av att strosa runt utan att bli blöt. 
Blir nog en tripp till lite längre fram, får hoppas på bättre väder då. 

Snart dags för sängen, galet trött då det inte blev så mycket sömn föregående natt. Vaknade mitt i natten och kunde inte somna om. Och när jag väl somnade om vaknade Elsa och det var dags att gå upp. 
Jens gick upp med henne så jag kunde ligga och dra mig lite iallafall. 
Så jag hoppas på bättre med sömn inatt. 

Imorron blir det till att åka mera bil :) Då styr vi mot Grytgöl istället :) 

Och snaaart har vi våra stora grabbar hemma hos oss! 
De påbörjade resan hem idag efter en del strul. En brand som satte stopp för att komma till flyget för de två som skulle flyga hem idag så de får flyga hem imorron istället, strömavbrott osv. 
Men nu är de som sagt på väg iallafall! 
Och sent torsdags kväll ska de vara hemma, vi längtar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0