Marknad

Idag har vi varit iväg på Holmbomarken. Har åkt på den sen jag var liten, ja så länge som jag kan minnas och säkert längre än så ;) 
Dock var utbudet väldigt dåligt i år, var väldigt få knallar mot vad det brukar vara. 
Så det var rätt snabbt övergånget. Blev lite bröd och Elsa och Love fiskade lite. 

Tog en sväng till Marias Hus efter att vi var klara på marknaden. Har ju presentkort att använda där :) 
En butik som man kan gå hur länge som helst i! Finns alldeles för mycket fint :D 
Antingen kommer man ut med massor eller så ingenting för att man inte har kunnat bestämma sig. 
Lyckades handla upp ett av presentkorten iallafall, så nu har jag ett mindre att tappa bort ;) 
Inga presentkort man stoppar i plånboken direkt ;) De är nämligen gjorda av små träbitar. 
Så nu får jag klura lite vad jag ska handla för det som jag har kvar. 

Sen blev det ett fikastopp hos mamma och pappa. Och barnen fick leka lite med sina kusiner som är hos dem några dagar nu. Och så kom ett kusingäng till ett tag. Så Elsa var helnöjd :) Var inte alls populärt att åka hem. 


Love nöjd på morfars traktor

Blev en lugn em/kväll, lite städande och så de vanliga kvällssysslorna. 
Och nu har vi snart sett klart på kvällens film. 

Imorron väntar nog en tur till Söderköping om våra planer går som planerat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0