Slut...

Ja då var den här helgen slut också. Man hinner ju knappt säga fredag förrän det är söndag kväll. Å andra sidan så går ju veckorna lika fort, alldeles för fort. 

Imorse när jag gick upp för att göra en flaska till Leon så hittade jag Lucas inne i sovrummet, i full fart med att riva vägg :) Det här måste vi göra flera gånger har jag fått höra idag bla så jag gissar att han tycker det är kul att riva ;) Sa att nästa rum så får han bara riva golvet och det tyckte han ju var lite för lite men att det skulle bli kul :) 

Full fart idag som vanligt. Rivits lite till i sovrummet, ved har körts in för att torka lite efter att ha legat under presenningen, städat, tvättat... Ja det vanliga. 

Börjar bli dags att krypa ned i sängen nu. Imorron blir det mer fix i sovrummet då pappa kommer och hjälper till också. Och så har vi ett besök på bvc, var tvungen att ta det en dag som Jens kunde följa med då vi måste dela upp oss lite. Elsa ska göra sin 2,5-årskontroll och ska vara själv med nån av oss och så sköterskan. 
Love och Leon ska ha vanlig kontroll hos en annan sköterska samtidigt och så väntar det sprutor för Leon. 
Så morrondagen lär rulla på den också. 

Lite sömn var det ja, kanske blir lite mer av den varan inatt när det inte blåser halv storm. 
 
Hoppas ni har haft en riktigt härlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0