Tillväxtultraljud

Som jag har längtat efter denna dag. Något att se fram emot innan det är dags för bebisen att kika ut. 

Allt såg bara bra ut och h*n beräknades väga ca 2 kg nu. Så h*n följer kurvorna jättebra, ligger lite på den övre kurvan men helt normalt ändå. Så vi får väl se hur h*n växer på sig tills det är dags att komma ut. Det brukar ju inte stämma jämt så. 
Men det kanske inte blir nån liten skrutt som Elsa iallafall. 

Lillskrutten låg och log mot oss när hon fick in ansiktet <3 
Gick dock inte att få nån bra bild på det så vi fick en annan istället. Hon tyckte att eftersom den inte blev så bra så behövde vi inte betala för den. 
En liten profilbild. 

Som jag har misstänkt så låg h*n med huvudet upp och rumpan ned. Så det återstår att se om h*n tänkt att vända sig själv snart. De andra har ju legat med huvudet nedåt för länge sen vid den här tiden. 
Varken intresserad av vändningsförsök, föda i säte eller snitt så jag hoppas att h*n lyssnar på sin mamma ;) 

Jisses vad jag längtar efter att skrutten ska komma ut <3 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt att allt såg bra ut! Och vilken fin bild <3

2014-09-18 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0