Påskrivet

Idag var Jens på möte och nu är papprena påskrivna. 
Så den 1 oktober så börjar han jobba igen och förhoppningsvis pallar ryggen med det. 
Lite oro har ju självklart funnits och ja, finns eftersom jag mår som jag mår, hur det ska gå den sista tiden. 
När jag har vissa dagar som jag knappt kan röra mig, får yrsel osv. 
Men det får ju gå på nåt sätt. 

Tom barnmorskan blev lite orolig idag hur det skulle bli för min del, med alla besvären osv. Blir ju mycket lyft och bärande vilket inte är det bästa med foglossningen. Men som jag/vi sa, det återstår att se hur det blir. Har det ju lite enklare tis-tors iallafall när Elsa är på förskolan ett tag. 

Längtar verkligen efter att få tillbaka min kropp så jag kan röra mig osv som vanligt igen. 
Men snart, snart.. Gör absolut inget om h*n bestämmer sig för att kika ut tidigare ;) 
Höstlovet vore ju perfekt att födas på tycker jag ;) 

Håller på att göra om lite härhemma. Lite byte av möbler för att få mer förvaring till kläder bla. Tar lite tid bara när man inte kan göra så mycket åt gången. 
Börjar få lite panik över det här med veden också, kan ju inte göra nåt själv istort sett med det så det känns lite extra. En del finns inne iallafall medans det fortfarande finns en hel del som fortfarande behöver kapas. Jag får nog ta och bita ihop en dag så Jens och jag får kapa en del av vedhögen som ligger härhemma. 
Ja det finns många måsten som borde göras, helst innan Jens börjar jobba och innan bebisen kommer. 
Vi får väl se vad som hinns med helt enkelt. 


I helgen var vi bla på barnloppis, älskar att åka på såna loppisar. 
Fyndade till alla fyra barnen, 21 plagg för 295:-. Inte ofta man hittar kläder till Liam på loppisar men denna gång lyckades jag. 
Nya byrån kom upp också, nu måste jag bara sortera kläderna som ska i. Måste rensa en hel del bland Loves kläder, vuxit ur en hel del nu. 
 
Nä, nu är det bäst att styra mot sängen så man hinner få sig nån sömn innan det är dags att pallra sig upp igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0