Skip hop duo double

Idag kom den "nya" skötväskan. Har tittat på en sån här tidigare då det är en tvilling/syskonskötväska. 
Har ju haft en vanlig skötväska nu till Elsa och Love och ja man kan väl säga att den har varit "lite" full och med ett tredje blöjbarn så känns det helt omöjligt att kunna få ned mera. Räknar ju inte med att Elsa blir blöjfri riktigt än även om hon går på toaletten ibland. Så det är ju bra att ha med grejer till henne också utan att behöva ha med två väskor. 
Men denna ska jag nog få plats med allt i. 

Nya är de ju svindyra, kostar över tusenlappen, men nu hittade jag en billigt där även frakten var inräknad så nu slog jag till. Hade ändå behövt köpa en ny eftersom den andra har gått sönder lite och nu fick jag denna till samma pris som för en vanlig mindre ny. 


Tror jag ska ta och packa om lite så får den följa med till förlossningen :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0