Andra gången..

Varit utanför huset för andra gången denna vecka, kors i taket. 
Men det tar på krafterna. Blir ju helt utmattad bara av att ta på mig kläderna och ta mig ned på nedervåningen och göra sig klar. 
Men iväg kom vi. 

Först blev det ett stopp på höstmarknaden i Åtvid, den var ju ett stort skämt i år. Betydligt färre knallar i år, liknade mest en vanlig torgdag med några extra knallar bara och en karusell. 

Sen körde vi vidare mot Grebo för att kolla in Lilla Ullared, en barnloppis. 
Hittade dock inte så mycket som jag önskade, hade hoppats på att hitta mer till Lucas och Elsa. 
Men en del blev det allt plus några nysydda mössor till Elsa och Lucas. Lite synd att jag inte hittade en till Love också. Men fick tag i de mössorna med de tygen jag ville :) 

Sen ville grabbarna vidare till stan för att handla lördagsgodis och äta. Så det blev en sväng in på Ikano för att äta och så slog vi en snabbkik efter en jacka till Lucas. Men han hittade ingen han gillade och vi hade kort om tid på oss eftersom de strax skulle stänga. Så vi får leta vidare en annan dag. 
In på Maxi för att inhandla lördagsgodis och lite till innan vi kunde styra hemåt. 

Sen var det bara att inta lördagsmys när vi kom hem. Elsa hade göra med att äta satsumas istället för godis och inte mig emot :) 

Helt slut i kroppen nu. Utan rullstol hade det aldrig gått dock. Höll på att tuppa av när jag skulle flytta mig från rullstolen till toalettstolen på restaurangen. Men det är ju bara att stå ut, är ju dumt om man skulle kunna äta och få i sig energi, enligt bm iallafall. Är ju inte så noga. 
Har inte rört mig ur soffan sen vi kom hem, finns absolut ingen ork till det. Är ju knappt jag orkar lyfta på fötterna för att ta mig upp för trappan. 

Vi har iallafall packat klart bebisens väska till förlossningen nu ikväll, tror inte vi har glömt nåt. Även min väska är packad, bara laddare till mobilen som ska i tror jag nu. 

Är väldigt bebissugen nu! I våran novembergrupp är det många nu som fått sina bebisar de senaste dagarna, fler och fler som vill titta ut tidigiare än bf. Och dessa underbara bilder på de små <3 
Längtar tills vi kan dela med oss av våran skrutt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0