Nyhet

Har ju missat att meddela en nyhet här på bloggen också kom jag på nu när jag ändå satt och skrev. 

I fredags var vi ju och tittade på vår nästkommande familjemedlem. 
 
Jupp, familjen ska utökas i år igen. Inte alls planerat men självklart välkommen. Från att ha svårt till att bli gravid eller att få behålla dom så går det tydligen hur lätt som helst helt plötsligt. 
Fast jag är fortfarande inställd på att det kan gå dåligt när som helst. Finns för mycket i bagaget för att jag ska våga vara 100% glad. 11:e graviditeten och vi har 4 skatter hos oss. 

Var hos barnmorskan i måndags och det blev ett långt samtal, tog en timme. Har ju inte varit på varken hälsosamtal eller inskrivningssamtal så det fick bli ett ihopslag av dem. Och sen är det ju en ny barnmorska så då är det mycket man ska informera om. 
Men hon verkar jättebra. 
Nästa vecka blir det ett besök hos läkarn för att prata lite, bl.a om mina värden sist osv. För att förhindra att det blir likadant igen. 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Än en gång, grattis! Håller tummarna för att det ska gå bra! Och att du ska få må bra denna gång.
Kram!

2014-05-10 @ 09:35:13
Postat av: Anna

<3

2014-05-10 @ 16:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0