Lite mer sig själv...

Ja lilla fröken blir sig själv lite mer för varje dag som går nu.
Var iväg till Busfabriken igår en sväng eftersom barnen hade studiedag och det gillade hon, men visst märktes det att hon inte höll igång som hon brukar göra. Hon for inte omkring som en duracellkanin som hon brukar göra när vi är på Leos eller Bus. Var en trött tjej sen som slocknade i bilen liksom Love och senare på kvällen hade hon huvudvärk. Tur det finns medicin som lindrar det.
Efter Busfabriken blev det en tur till Ikano för att titta efter en kostym till Jens. De som han lånat för att testa har inte suttit bra alls så det fick helt enkelt bli till att köpa en ny istället. Så nu får vi hoppas att han får använda den många gånger helt enkelt ;) Blir ju ialla fall två bröllop detta år och så förhoppningsvis ett dop nästa år.

Liam som var hängig på slutet av kvällen fick en migränattack och blev dålig. Så en hemmadag för honom idag, skönt nog har det lättat under dagen. Vet ju hur jobbigt eländet är.
 
Idag har vi passat på att njuta av solen. Var och hämtade ut mitt paket också med klänningar men nja, de uppfyllde inte riktigt mina förväntningar så vi får väl se vad jag väljer för nåt till på bröllopet. Har lite beslutsångest. Får väl ta mamma till smakråd, frågar man Jens så får man alltid svaret att det ser bra ut, det är fint osv.. Ibland undrar jag om han ens kollar ;)
Vi får väl se hur det blir med andra ord :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0