UL

Idag var det dags för ultraljud igen. Skulle ljuga om jag sa att jag inte var det minsta nervös inför det.. 
Supernervös och nästintill livrädd, att något skulle vara galet osv. 

Barnen lämnades hos mormor och morfar under tiden och sen var det ju det där med att hålla tankarna på annat håll på vägen in. Kom in och hade gott om tid, var ju dumt eftersom det fanns mera tid att fundera på då.
Väl inne så var det som en sten lossnade från hjärtat när vi fick se en liten Mini sprattla omkring därinne. Allt såg jättebra ut, Mini växer precis som h*n ska och det var full fart därinne. 
Underbart att det såg bra ut, sen kommer jag ju inte kunna slappna av ändå förrän bebis är ute. Önskar att oron gick att stoppa undan men tyvärr väldigt svårt. 
Jag har ju känt buffar ett litet tag nu men den där magkänslan som sagt... Har knappt vågat tro att det är bebisen som jag har känt... 
Våran lilla Mini <3 

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart!! :-)

2014-06-29 @ 20:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0