Poolstart

Poolen blev rengjord idag och den är lite mer än halvfull. Nu får det bli att fylla på resten imorron, måste i varmvatten nu så att det inte tar så lång tid innan solen har värmt upp den. 
Lucas ville i och bada när det bara var 10 cm vatten i :) men ångrade sig sen när han kände hur kallt det var ;) 
Källvattnet är riktigt riktigt kallt. 
Imorron ska det nog kunna bli dopp av iallafall :) 
Så nu bara för att vi har satt igång stora poolen så kommer det säkert att bli sämre väder ;) 

Elsa, jag och Love roade oss med lite vattenlek, ville få Elsa att stanna i skuggan vid min älskade blodlönn och det gjorde hon ju när hon fick hålla på med vatten. 
Blev att hämta en hel del vatten, för det var ju lite roligt att hälla ut det på gräsmattan eller över sig själv ;) 

Energin är inte så hög för min del, kan fortfarande inte äta som jag ska. Dagens intag har blivit ett kex och så lite middag. Fick bli hemmagjord potatissallad och grillad kyckling idag, grabbarna ville ha grillad korv också så det fick det bli. Själv klarar jag tydligen inte av att äta korv längre, får väl vänta med det tills lillskroten därinne är ute. 
Men iallafall, har ingen matlust alls och det mesta känns svårt att äta. Har inget sug efter nånting. 
Nu i värmen blir det ju inte bättre direkt. 

Love skrutt har gått och blivit lite förkyld och med den så kommer astman igång såklart. Så det är bricanyl som gäller för hela slanten, men tycker inte att den hjälper fullt ut. Han rosslar fortfarande en del. Får väl ge bricanylen nån dag till och se om det hjälper annars får det bli att åka till vc med honom så de får lyssna på honom och kanske inhalera där. 

Liam är hemma från ön igen. Han hade haft det bara bra och han hade hunnit med att både fiska och bada några gånger idag innan de åkte hem. 
Så nu är hela familjen samlad igen <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0