Mindre bra...

Ja idag har varit en mindre bra dag för min del.. Inte kunnat äta nåt direkt och knappt kunnat dricka, inte ens tabletterna har gjort nån nytta idag. Började redan inatt med att må dåligt så mycket sömn har det inte blivit heller. 
Lite lite middag lyckades jag få i mig men det är allt för dagen. 
Så helt orkeslös har jag varit idag.. Inte alls fått det jag hade tänkt gjort. 

Jag hoppas verkligen att jag har en bättre dag imorron för då lär jag behöva energin desto mer när Jens är iväg hela dagen. Först ska han hjälpa pappa med att köra undan lite grejer och på eftermiddan ska han på urnnedsättning av sin pappa. 

Vädret har ju verkligen varit perfekt för innefix idag, då man har kunnat vara inne med gott samvete men inte blev det ju mycket gjort för min del. Har ju regnat i stort sett hela dagen. Så jag får nog offra en solig dag ändå om det nu ska bli bra väder den kommande veckan. 

Med tanke på den dåliga sömnen som blev så är det väl bäst att gå och knyta sig nu kanske. Hoppas på att vakna upp till ett bättre mående och bättre humör, hänger ju liksom ihop ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0