Friday

Ingen höjdardag idag direkt, trodde att det här illamåendet skulle ge med sig nån gång. Är ju ändå i v.25 och idag har inte ens tabletterna hjälpt fullt ut. 
I den här värmen hade det ju varit bra om man hade fått behålla nånting, åtminstone vätska men icke. 
Inte förrän nu ikväll har det vänt, så nu försöker jag dricka så mycket som möjligt. 
Men jisses så dåligt jag mått under dagen, snurrigt har det varit om inte annat. Var en pärs att åka och handla. 
Nu hoppas jag att det är bättre imorron, inte vill jag må så här då inte. 

Liam kom hem från ön idag också, han hade haft jättekul såklart :) Lite roligare när kusinen är där också än när han är där själv. 
Han försvann ju dock till sitt xbox-spelande direkt för att spela online med sina kompisar. Så social så ;) 
Lite abstinens tror jag efter att ha varit ifrån det ett tag ;) 

Här har vi hållt oss inne i stort sett hela dagen, begav oss till affären för att handla lite och sen efter middan pallrade vi oss ute. Svalare och skönare då, alltså jag fungerar verkligen inte i den här värmen. Och inte sjutton går det att låta barnen, eller ja Elsa, springa omkring i solen för den bränner ju som sjutton. 
Vette sjutton om det ens hjälper med att smörja när solen är så brännande. 

Börjar bli dags att styra mot sängen nu, imorron ska det åkas på kalas nämligen. 
Hittade lite ork nu ikväll att fixa ordning det mesta som ska med osv så jag har lite mindre att tänka på imorron bitti, förhoppningsvis iallafall ;) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0