"Utskriven"

Jag var ju och tog mina prover i onsdags och i torsdags hade jag telefontid med Lucia, min läkare på hematologen. Proverna var bättre, inte bra men bättre. Så jag skulle fortsätta att äta folsyran en månad till och järntabletterna skulle jag fortsätta med ett bra tag till. Eftersom proverna fortsätter att gå åt rätt håll så blev jag nu "utskriven" från hematologen och hon skulle nu skicka över till husläkaren att de skulle fortsätta att följa upp. Med andra ord kommer det inte att hända något mera nu med tanke på att det är Åtvidabergs vårdcentral vi pratar om. Och de vet fortfarande inte vad det beror på. Många tankar kring vad det kunnat vara.. Om det blev något galet när tvillingen dog. Tänk om tvillingen hade levt om jag hade ätit mer än bara vitamintabletterna. Kunde jag ha gjort något annorlunda. Eftersom vi aldrig kommer få veta vad det beror på så lär tankarna fortsätta att snurra runt i huvudet. Alla dessa tänk om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0