Ny vecka..

Nu var det ju det där med att komma igång att blogga mera igen ja... Tänker varje dag att jag ska sätta mig och plita ned några rader men antingen så kommer något emellan med barnen eller så kommer jag själv på nåt annat att göra. Dags att ta sig i kragen kanske ;) 

Inte har det väl hänt så mycket sen sist visserligen. 
Vi har fortsatt att möblera om och byta ut en del möbler, älskar alla dessa bloppisar som finns på facebook. 
Nu har vi nog möblerat klart tror jag, gammal byrå som ska ut bara och in med en ny som rymmer lite mera. 
Går ju åt en del förvaring. 

Snart dags att ta tag i en del annat pyssel. Kliar i pysselfingrarna och nu väntar jag på ett paket som borde dyka upp imorron så jag kan sätta igång med grej. Bara hoppas på att jag lyckas med det jag ska också ;) 
Återstår att se om det kommer upp några bilder här med andra ord ;) 

Finns ju lite att planera inför det kommande dopet också. Elsas klänning är beställd så jag hoppas att den hinner komma hem och så är Loves kläder fixade. Frågan är bara vad man ska hitta att ha på sig själv. Brukar vara det svåraste och det är nog ingen skillnad denna gång. 
Kommer antagligen att bli väldigt gråhårig efter letandet så jag lär väl få färga håret innan dopet också ;) 
Bara väntar på att prästen ska höra av sig också om ett möte. 

Annars rullar det väl på. Lucas var hemma från förskolan förra veckan eftersom astman hängde i men idag har han varit där så nu får vi väl se hur lång tid det tar innan han blir sjuk igen. Får hoppas att vi håller oss friska när det är dags för dopet ialla fall. Är ju sportlov samma vecka så då blir han ju hemma ialla fall. 
Elsas förkylning är bättre också, så nu är det bara Loves förkylning som ska ge med sig också. Men den verkar vara på väg bort iallafall för han är inte lika täppt längre. 

Skulle ha varit iväg med Love till bvc imorron men de ringde och avbokade tiden då de var så många sjuka där. Så vi får väl se när det blir istället, de skulle skicka ut en ny tid. Jag hade sett fram emot att få åka dit nu eftersom det var en månad sen, och det har nog hänt en del. 
 
Vara ute och leka i snön har vi ju hunnit med också såklart. Bjuder på några suddiga bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0