Helgen..

Helgen tog slut lika fort som den började, bara susat förbi. 
Men en del har vi ju hunnit med. 

Fredagen gick inte som jag hade tänkt mig men men, det gick ändå. 

Igår gav vi oss iväg till Ljungsbro för att gå på barnloppis. Lyckades hitta en del kläder men hade ju hoppats på att hitta mera, framför allt till de stora grabbarna. Lyckades hitta lite annat också. 
Efter att vi var klara där så blev det en runda ute i Tornby för att uträtta lite ärenden. 
Blev lite för mycket för kroppen bara, fick sammandragningar bara av att köra bilen till Ljungsbro. Sen gick det bara utför... Foglossningen blev helt förjäklig, varje rörelse var otroligt smärtsam och onda sammandragningar ovanpå det. Så det var rätt skönt att hamna i soffan sen på kvällen, Kroppen och jag är liksom inte riktigt överens om vad vi vill göra ;) 

Idag har det blivit lite smått gjort här hemma. Jens och pappa har varit och kollat kräftburarna. 
Tvättat, putsat fönster har jag ägnat mig åt under tiden. Elsa skulle glatt hjälpa till med fönstren ;) 

Nu är det nog bäst att krypa ned i sängen, dags för vardag imorron igen med skola osv. 
Se vad vi ska sysselsätta oss med imorron. Finns ju hur mycket som helst att göra så det är väl bara att välja och vraka ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0