Sjukstuga

Varit sjukstuga här hemma denna vecka så det har inte riktigt funnits tid eller ork till att blogga. Får väl ta tag i det nu ikväll när jag känner mig lite piggare iallafall. Hoppas på att gårdagen var den värsta dagen så jag har det avklarat. Kroppen kändes som spagetti och jag mådde skit helt enkelt. 
Lucas, Elsa och Love har varit krassliga också, hostan hänger dock kvar och Love är fortfarande lite förkyld vilket gör att vi får fortsätta att medicinera honom. Inte alls omtyckt hos honom, spott och fräs är det där. Elsa däremot tar gärna medicinen för astman, hon skulle säkert hälla i sig hela flaskan om hon fick. 

Den enda som har klarat sig helt hittills är Liam. Han har tydligen fått ett riktigt ordentligt immunförsvar för han är väldigt sällan sjuk. Lucas däremot är ju som en liten svamp och suger åt sig allt. 
Skulle tro att Elsa kommer göra likadant när hon börjar förskolan. 

Idag blev det dock en tripp till stan för att lämna in kläder till klädesinsamlingen som Tillsammans är vi starka har ordnat. Hade ju ett gäng flyttkartonger och påsar som skulle in. 
Sen ville barnen såklart ha lördagsgodis från Maxi så det fick bli ett snabbstopp där innan vi styrde hemåt. 

Nu är det ju påsklov så nu kan vi kurera oss, så vi förhoppningsvis är helt bra till påsk så vi kan fira den som tänkt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0