V.36 (35+0)

Veckobyte igen ;) 
Veckorna knallar på men ändå känns det som att det är jättelångt kvar. Är ju inställd på att gå över också, känns som att jag kommer att göra det. 
Magen växer för fullt kan man säga. Fast om jag kommer ihåg rätt så är det ändå mindre än vad den var när jag väntade Liam och Lucas, men i klass med den magen jag hade när jag väntade Elsa tror jag. 
Får nog ta och kolla lite i journalerna och se om jag har rätt :) 
 
Var hos barnmorskan i onsdags och allt såg rätt bra ut. Togs inga blodprover så hur järnet låg till har jag ingen aning om. Men blodtrycket var bra, vågen står still och sf-måttet hamnade på 36 cm. 
 
H*n ligger fortfarande med huvudet neråt men rörligt. Och jag räknar då inte med att h*n ska fixera sig. 
Hjärtljuden låg på 148 denna gång. 
Elsa stod och hängde vid britsen under tiden som barnmorskan gjorde undersökningarna och tyckte det var jätteintressant. Lyssna på hjärtljuden var extra skoj såklart för det lät tydligen roligt :) 
Barnmorskan tyckte jag var lite blek osv men inte så konstigt kanske med tanke på att jag knappt får i mig nåt om dagarna. Det hon rekommenderade var att fortsätta knapra vitamintabletter osv så jag fick i mig allt viktigt. 
Nu längtar vi tills nästa besök som är om lite mindre än två veckor, inte så långt mellan besöken nu :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0