V.35 (34+0)

Dags att gå in i en ny vecka igen, 5 veckor kvar nu eller ja, jag tror ju att jag kommer att gå över denna gång så det blir nog mer än så. Fast h*n är mer än välkommen om sisådär 3 veckor ;) 


Mår inte så jättekanon direkt men får vara glad att slutet närmar sig ialla fall och med tanke på vad man får utav det så är det värt det. 
Men jag längtar efter att inte behöva tillbringa morrnarna på toaletten, kunna röra mig normalt, kunna äta osv. 
Barnmorskan som förra gången sa att livmodern inte kunde växa mer uppåt nu för att det var stopp hade fel kan jag säga. För jisses vad den trycker uppåt!!
Det gör ont att sitta, att lägga sig ned, att ligga ned, ja det mesta gör ont helt enkelt för att det trycker så mycket uppåt. Och samtidigt ligger bebis och trycker på nedåt ;) 
Säger hon att det är stopp denna gång också vette sjutton om jag tror henne ;) 
En klädbetjänt skulle inte sitta fel heller för att få på sig byxor och strumpor är ett elände. 

Får väl börja tänka lite mer på vad jag gör också. Som nu i helgen har det ju blivit mycket farande och gående i affärer osv vilket resulterat i att små delar av slemproppen har lossnat. Ingen fara med det egentligen för det kan det ju göra ett bra tag i förväg men får väl ta det lite lugnare ändå. Med de andra så har den ju bara gått precis dagen eller dagarna innan det varit dags för förlossningen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0