Sunday

Ja inte var kroppen mindre öm och stel idag när jag vaknade, höll på att inte ta mig upp ur sängen. Klockan var mycket innan jag väl tog mig upp kan jag säga. 
Besök fick vi också men de höll på med bilarna så ingen jag behövde gå upp och vara social med ialla fall eftersom de var ute. Och jag fick frukost serverad i tvrummet. 

Efter några timmar åkte de hem så då kunde jag sätta Jens i arbete ;) Han har fått städa idag, grabbarna har hjälpt till också en del. 

Elsa och Lucas har lekt för fullt med en flyttkartong under eftermiddan. De lekte tydligen mamma, pappa, barn enligt Lucas fast de verkade inte riktigt överens om hur den leken skulle lekas ;) 

Blev en riktigt lugn dag för min del, som alla andra dagar med andra ord ;) 

Elsa som hade lite feber igår kväll har varit bättre idag. Och näsan är inte som en öppen kran. Så man kan ju hoppas att det vänder redan på henne. 

Nu är det dags att krypa ned i sängen, skoldags för Liam imorron igen. Han har ju haft "långledigt" nu eftersom det har varit studiedagar både torsdag och fredag. 
Visserligen inte jag som går upp med honom men jag vaknar ju samma tid ändå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0