Måndag

Efter att Jens hade skjutsat Lucas till dagis så kom han hem och vi skuttade in i sharanen istället för att åka mot stan. Däckbyte stod på listan bla. 
Men Ronny hade fått åka iväg på akutjobb så vi fick vänta ett bra tag innan han kom tillbaka. 
Men vi roade oss med att handla lite på Maxi och ta oss en fika under tiden. 

Nu sitter det nya bra däck på den ialla fall. Inte mycket att gynna däckföretaget här i Åtvid när de tar mer än det dubbla för däcken mot vad Ronny tar. Sen får vi ju lite kompispris också och det skadar ju inte heller ;) 

Sen var det bara att hämta Lucas på dagis och så handla lite innan vi styrde hemåt. Lite vila och sen dags att slänga ihop middan. Mycket mer har inte orkat göras idag, Jens har haft ont i nacken under kvällen och själv har jag suttit med ordentliga förvärkar och så värk runt hela livmodern. 
Vilket innebär att det är desto mer att göra imorron utav det jag vill hinna med. Tyvärr får jag ju köra en del med Jens eftersom min kropp säger ifrån rätt så snart. 
Men först ska Jens iväg och hjälpa pappa lite så vi får väl se om jag kan få nåt gjort innan han kommer hem. 
Skulle tagit en sväng till tippen också men det lär vi nog inte hinna med. 
Elektrikern väntar vi på imorron också, ska bli skönt med lyse på bänkarna i köket. 
Sugen på att få upp tapeten också, står nu i valet och kvalet vilken jag ska ha, börjat vela lite... Men det är ingen idé att jag ger mig på det den här gången för kroppen kommer inte palla det ändå. 
Så vi väntar tills pappa har tid helt enkelt :) 

Nu är det nog dags att få sig lite sömn. Ska bli skönt att krypa ned i sängen, just nu är det full rulle på bebis därinne i magen men h*n brukar lugna ned sig när man har fått ligga stilla en stund. 
Underbart att känna även om det nu är väldigt trångt därinne vilket gör att det känns en del ;) 
Åh vad jag vill att dessa veckorna ska gå snabbt! 
Jag vill veta vad du är för en liten krabat som gömmer dig därinne <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0