30 dagar

Idag är det 30 dagar kvar till utsatt datum. Men h*n är välkommen innan dess, men det är nog inte så troligt. 
 
Seg dag idag, lyckats tvinga i mig lite mer mat idag ialla fall men det gäller ju att fortsätta att göra det också. 
Att göra nånting är dock inte att tänka på vilket är en aning frustrerande. Att se allt som behöver göras och som jag vet inte kommer bli gjort om jag inte gör det själv.
 
Elektriktern lyckades komma idag ialla fall, tredej gången gillt... Dock så blev han inte klar då en grej till belysningen inte fungerade så han måste komma tillbaka igen. 
Men lyset blev bra ialla fall, att en sån liten list kan ge så mycket belysning! 
Får nog ta och visa bilder på allt snart :) 

Något jag/vi behöver ta tag i också är att få Elsa att sova i sitt rum. Tror inte att det kommer bli några problem, har ju aldrig testat än, men jag tror hon fixar det direkt. Är bara att det känns väldigt konstigt i mammahjärtat att redan flytta ut henne ur sovrummet. Sen får vi väl se hur det går med det där att inte väcka henne.. 
Har en känsla av att Jens och Liam kommer att lyckas med det om inte annat om morrnarna när Liam ska till skolan för ingen av dem kan vara speciellt tysta och för att komma till tv-rummet måste de ju gå igenom Elsas rum. 

Lucas mår redan lite bättre. Skönt när medicinen gör nytta så pass snabbt. Han kunde sova under natten och han har fått i sig lite mer idag. Han har ätit ägg och räkor flera gånger om dan. Nu ikväll tyckte han att det var väldigt synd att han hade ätit upp alla räkorna :) 
Så det går ju åt rätt håll ialla fall :) 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0