Känslostormar..

Inte varit någon höjdardag idag direkt. Mycket känslor som har fart omkring hos mig, tur att jag har haft Elsa hemma som har gjort det lite lättare. Men de måste ju ut också, det vet jag ju. 
Och att höra att ni ska vara glada för att ni har en kvar hjälper inte ett dugg. 
KIart att vi är glada för att en av dem har klarat sig men det betyder inte att sorgen efter den skrutt vi har förlorat är mindre. H*n kommer alltid att saknas för oss. 

Ovanpå denna känslostorm har jag haft en allergireaktion, förmodligen på liljekonvaljerna hos mamma och pappa. 
Kände inte av dem just då så jag tyckte de kunde vara kvar inne, de luktar ju så gott.. Fast det fick jag visst ångra idag. 
Ögonen har brunnit och näsan ska vi inte tala om, ont och tung i huvudet. 
Så idag har inte mycket blivit gjort direkt. Hade ju planer på att städa och tvätta men det var bara att strunta i. 

När Jens och Lucas kom hem så var det bara att göra sig iordning för att åka in till Åtvid igen. 
Lucas skulle på tandläkarkontroll och jag passade på att storhandla under tiden. Så det roade jag och Elsa oss med. 
Så nu är det uppfyllt i alla skåp igen. 

Lite middag och sen har det gjorts läxor, körts fyrhjuling osv. 
Mår fortfarande skit så nu får det allt bli sängen. Hoppas på att må lite bättre imorron, ialla fall på allergifronten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0