Ingen rolig natt..

Natten till idag var ingen rolig natt. Elsa fick feber igår och den gjorde henne väldigt orolig. Vad den beror på vette sjutton men det skulle kunna vara tänderna då hon har flera stycken som spricker igenom nu. 
Hon slocknade sin vanliga tid och jag lyckades somna runt 00 och hon vaknade 40 minuter senare.. Och jag fick sitta med henne i en timme för hon blev så ledsen annars, att lägga sig ned var inte att tänka på. Till slut kunde hon ligga på min arm ialla fall så jag kunde ligga ned. Men sova var inte att tänka på. Hon slumrade till då och då men vaknade snart ledsen igen. 

Kl. 4 så piggnade hon till och började röra sig i sängen för att en halvtimme senare slockna rätt över mig. Och sen lyckades hon sova ett tag, fick ju dock flytta på henne ;) 
Själv somnade jag inte på ett bra tag efter det, trots tröttheten, och sen ringde ju klockan vid 6.15. 
Så idag har det varit en lååång dag. 

Elsa har mått bättre ialla fall, ingen feber under dagen. Hon har sovit mycket lugnade under dagen så jag hoppas på en lugn natt för bådas skull. 

Bäst att krypa ned i sängen nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0