Bm-besök

Igår var vi iväg på ett bm-besök. Har ju inte varit hos henne sen inskrivningen så det var ju ett tag sen. 
Fast jag vet inte riktigt vad jag skulle dit att göra för det togs inga prover mer än koll av blodtrycket. 
Jens frågade om hon kunde lyssna efter bebisarna och ja hon kunde ju försöka men hon hade inte tänkt att göra det från början. Så tydligen skulle jag bara dit för att ta blodtrycket?! 
Men ialla fall, efter en del letande så hittades en krabat, med hjärtslag på 160 och efter lite mer letande så hittades krabat nr 2 på 150 slag. 
Nu är det lååångt kvar tills nästa besök. Vet inte riktigt hur de har lagt upp planerna för de är inte lika nån annans som väntar tvillingar. Det är täta kontroller för dom medans mitt andra besök nu inte blir förrän i v.27. 

Och ultraljuden är tydligen inte lika heller. På alla andra ställen har man ett tillväxtul i v.24 också medans man här inte har nåt förrän i v.28. 
Jaja, får väl se vad läkaren säger på tisdag, om de kanske bokar in ett tidigare också. Man kan ju hoppas ialla fall, känns som att det kommer gå väldigt lång tid annars med både ul och bm-besök. 
Får tydligen inte moderskapsintyget förrän nästa gång heller, känns ju lite sent måste jag säga med tanke på att man aldrig vet vad som händer och det tar sin tid hos fk. 
Får nog ringa till henne och be henne skicka hem det istället. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0