Lördag

Idag fick vi sovmorron till 9, då både Lucas och Elsa vaknade då. 
Frukost i sängen tillsammans med Jens och sen lite småfix innan det var dags att åka iväg och hämta Liam hos farmor och farfar. 
Fick vänta lite med att åka eftersom åskan brakade loss ordentligt så vi ville vänta på att den lugnade ned sig. 
Varit konstigt väder idag.. Regn, åska, solsken och så började det om så igen.. Väldigt växlande väder med andra ord! 
 
Blev bjudna på jordgubbar när vi hämtade Liam och vi blev kvar en stund. 
Sen vände vi hemåt Åtvid igen, blev ett stopp på Willys eftersom lördagsgodiset var tvunget att inhandlas ;) 

Väl hemma igen satte jag igång med att rensa bland grabbarnas kläder, fick tre flyttkartonger fulla idag ialla fall, alltid en början. Har mer som måste packas ned som är för smått. 
Fick ju börja om med den ena kartongen också såklart, då botten gick ur på den när jag lyfte den. Så det var bara att tejpa botten och sen ställa sig och vika om allting igen. 
Får väl se om jag orkar ta tag lite mer i det imorron. 

Dags att krypa ned i sängen nu och se om man får sig nån sömn. 
La en febrig Elsa tidigare och hon sover oroligt. 
Själv har jag magvärk, riktigt ordentligt sådan, förhoppningsvis bara extrem växtvärk....



Kommentarer
Postat av: Mamalivingit - Blivande fembarnsmamma

Ja det tycker jag absolut att du ska göra, så himla mycket fint så man blir knäpp ;)

Jag älskar det linnet också så det ska jag köpa :)
Kram

2013-06-30 @ 18:27:02
URL: http://www.mamalivingit.com
Postat av: Mamalivingit - Blivande fembarnsmamma

Åh jag såg det nu när du sa det. Det måste vara slutsålt då det är vääldigt populärt.

Vet iaf att KompaniKnut.se får in i slutet av veckan :)

2013-06-30 @ 19:58:04
URL: http://www.mamalivingit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0