Hoppsan

Var visst ett tag sen det skrevs, nästan en vecka sen. Har inte riktigt hunnit med att skriva här, haft fullt upp med annat. 
Mycket som ska hinnas med nu innan Jens operation eftersom han inte får göra nånting sen. Och grejerna måste ju göras. Stressen inför det bara kryper i kroppen på mig vilket gör att jag mår uselt och inte får behålla maten osv. 
Men det ska väl lugna ned sig nån gång förhoppningsvis.. Finns ju visserligen inte en chans att vi hinner med allt innan operationen så resten vette sjutton hur det ska gå med. 
Men det är fullt ös nu fram tills dess och så kommer ju midsommar också så det försvinner ju lite tid. 

Men men, i lördags var vi ialla fall och kalasade med min familj. Förmiddan gick till att bla göra potatissallad och sen göra kladdkakemuffins med chokladfrosting och jordgubbar. Liam gjorde beställning på muffinsen eftersom han inte gillar tårta.
 

Elsa och Liam skulle firas och så också min kära pappa. 
Lite mat i magarna och sen kunde kusinerna busa loss för fullt. Som grabbarna har längtat efter dom! 
Sen var det ju dags för paketöppning. 

En massa fina presenter, de tackar så jättemycket för dem! 
Hade en superhärlig dag, saknade ju dock min lillasyster med familj som inte kunde komma. 

Väl hemma vid 20 blev det lite lördagsmys och film så det blev sent för grabbarna men de höll sig vakna. Elsa slocknade i bilen innan vi ens hade kommit ifrån mamma och pappa. Men hon hade ju bara sovit 20 min på hela dagen också. Men hon höll humöret uppe :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0