I,m back

Ja nu har det blivit ett lite längre uppehåll med bloggandet. Men vi har varit utan telefon och bredband i en vecka, fick tillbaka den igår och att blogga via mobilen när man sitter här hemma är inte det enklaste. Är ju inte den bästa täckningen här direkt. 
Men som sagt, nu funkar det igen. 

Veckan som gått har vi spenderat mestadels med bad. Blivit många turer till Himna :) Men det är bäst att passa på när det är bra väder. Eller ja, vi var där i tisdags en sväng när det blåste riktigt bra men Lucas badade glatt ialla fall :) Och det var mer folk där än vad jag trodde det skulle vara pga blåsten. 
I lördags var även Elsa och jag i och plaskade i mellanpoolen. En liten fröken som absolut skulle vara hos mamma för att hon skulle bada. Jag avskyr ju att visa mig bland folk i badkläder men bet ihop och tog mod till mig. Och hade två superglada barn för det. Bebisen i magen fick väl en chock dock för efter att ha varit full rulle så blev det väldigt lugnt därinne ;) 
 
Kommer ett bildinlägg i eftermiddag/kväll från dagarna som har gått. Nu ska det ätas försenad frukost och sen packar v picknickväskan och sen beger vi oss till badet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0