Torsdag

Dagarna rullar på, dock inte så roliga dagar just nu. Mår fortfarande dåligt och kan inte äta eller dricka ordentligt. Får i mig alldeles för lite vilket resulterar i spagettikänsla i kroppen och yrsel.
BIter ihop under dagarna så jag ska klara av att ta hand om Elsa också men sen när Jens kommer hem så lämnar jag över allt och sen är sängen eller soffan min bäste vän. 

Men nån gång ska det väl vända, med tanke på måndagen så känns det knas att allt blir värre istället. 

Snart helg ialla fall och några lugna dagar där jag har Jens hemma som avlastning lite mer. 

Nu tänker jag ta och krypa ned i sängen och hoppas på lite sömn, helst utan att vakna tusen ggr ;) 


Kommentarer
Postat av: Anna

<3<3<3

2013-03-01 @ 08:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0