Tisdag

Soffhäng och mys har det mesta av dagen bestått av idag. 
Händer inte så mycket mer när man inte har energi till det. 

Fick ett sug efter vaniljkrämsbullar ikväll men det hade jag ju ingen lust att ställa mig och baka på kvällen. Liam sprang ned i köket och när jag kommer ned så står han och gör hallon-och blåbärspaj. 
Så det har vi mumsat på nu ikväll. 

Barnen är piggare iaf, hostan har de kvar alla tre och Elsa är fortfarande förkyld. 
Nu har hon ju använt hostmedicinen i en vecka så nu ska hon ju sluta med den, återstår att se hur det blir. 
Eller om det får bli ett nytt besök på vc för en koll. Hon är ju fortfarande verkligen inte sig själv. 


Nu ska jag krypa ned i sängen och se om man kan få sig lite sömn. Den där John Blund har lyst med sin frånvaro på sistone. 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så duktigt han är! Hoppas Elsa piggar på sig snart. Kram

2013-02-20 @ 07:04:24
URL: http://kampan.blogg.se
Postat av: Elin

Skönt att dem är lite piggare, men det var visst en efterhängsen hosta. Den medicinen Alwin fick mot hostan ska han ta i två veckor framöver. Hoppas Elsa snart blir bättre <3
Kramar

2013-02-20 @ 08:32:20
URL: http://elinochjanne.blogg.se
Postat av: Anna

Är så jobbigt när barnen är sjuka, och man inte kan hjälpa dom. =(
Kan nog vara en bra idé att kolla upp henne om det inte vänder snart, lilla skruttan. <3

Vad duktig han är! Och företagsam! =)
Lät himla gott! Han brås nog på sin mor vad det gäller baktalangerna. =)

Kram på er!

2013-02-20 @ 08:41:44
Postat av: Mamma

Ja,Liam det är en handlingarnas man,ska det bli nåt gjort får man väl göra det själv tänkte han väl,hoppas lillsnuttan blir sitt vanliga jag igen.Kram!

2013-02-20 @ 19:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0