Fredag och sportlov

Kändes som att jag hade blivit påkörd av en ångvält. 
Som tur var så mjuknade kroppen lite efter en varm dusch, annars hade jag väl rört mig som ett kylskåp idag ;) 

Varit en rätt lugn dag, fått lite gjort här hemma mellan varven. 
Har definitivt inte känt mig tipptopp idag så det har varit skönt att ta det lite lugnt. 

Feber hos alla barnen idag, dock kom inte Lucas feber förrän på kvällen och inte lika hög som tidigare dagar så det kanske går åt rätt håll. Betydligt mycket piggare ialla fall. 

Liam sa nu ikväll "Jag har legat i soffan hela dagen, vilket slöseri med tid" ;) 
Haha, ja det kan man ju tycka men är man sjuk så är man. 
De ska väl förhoppningsvis bli friska snart så vi hinner med lite skoj på sportlovet. 
Vi har en lugn helg framför oss ialla fall så vi ska kunna kurera oss allihopa.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med Liam. Slöseri med tid! Men vad ska man göra? Är man sjuk så är man, tyvärr. Hoppas att ni mår bättre allihopa! Så att ni får ett mysigt sportlov!

Kram!

2013-02-19 @ 09:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0