Smultronstället

I måndags var vi lite tveksamma till vad vi skulle hitta på för nånting. Stod mellan Söderköping och bad på Himna. 
Men eftersom vi hade badat så mycket så tänkte vi att det skulle vara skönt att göra nåt annat. 
Så framåt eftermiddan så hoppade vi in i bilen och styrde mot Söderköping. 

Först tog vi oss ett stopp på Dollarstore, första gången vi varit där och fler besök lär det nog bli ;) 
Hittade en massa fint och man kunde ju inte köpa allting på en gång :) 
Men en del fick vi ju med oss hem ialla fall :D 

Elsa sov sig dock igenom besöket. 
Nöjda grabbar :) 

Sen styrde vi mot Smultronstället. Hade förberett oss på att få stå i kö ett bra tag men det blev inte så farligt ändå. Blev väl runt 15-20 minuters väntan "bara". Vi har stått längre i kö där tidigare år så detta var överkomligt. 
Sen var det ju det där med att beställa. Man vet ju inte vad man ska välja för nåt! 
Grabbarna bestämde sig rätt fort medans jag och Jens velade lite på vad vi skulle ta men till slut så ;) 


Lucas och hans Dino Park

Liam och hans Långhals

Jens glass, kommer inte på vad den hette men hallon och lakrits osv var 
det i den ialla fall :) 

Jag velade nog längst då jag inte ville ha nån superstor eftersom jag har 
så svårt att äta ändå. Men tog en som passade både mig och Elsa. 
Så varm banan med vaniljglass med chokladbitar och lite kex i. 
Riktigt god, Elsa gillade bananen ;) 
Elsa provsmakade lite av allihopa :) 

Hanns med lite lek i den lilla lekparken utanför Smultronstället innan vi begav oss därifrån. 
 
Passade på att ta lite bilder där vid vattnet också.
Våra älskade hjärtan 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0