Motala

Idag har inte jag och kroppen varit överens för fem öre. Men har fått ignorera det idag då det var dags för Jens att åka och träffa arbetsterapeuten i Motala. Måste säga att det kändes som ett väldigt onödigt åkande, Nästan 3 timmars restid och ett besök som tog lite mindre än 30 min och hon i stort sett bara pratade. 
Men men, nu är det gjort ialla fall. Men nästa måndag blir det ju en tripp till Motala igen, men den gången för röntgen. De kunde ju ha tajmat samma dag. 

Jag, Lucas och Elsa roade oss i väntrummet under tiden som Jens var inne hos arbetsterapeuten. 


Lite russin och torkade äpplen-paus 
Lite lego hittades till slut och även en docka som Elsa hade väldigt svårt 
att lämna kvar där ;) Hon lyckades allt klämma fram några krokodiltårar. 

Styra hemåt och slänga ihop middag sen, pannkakor till barnens stora lycka. Självklart med champinjonstuvning till, Lucas gillar ju inte sylt så han tar massor av stuvningen istället. Och Elsa klämde i sig en stor pannkaka med stuvning till. 

Rätt lugn kväll sen, kroppen tycker tydligen inte att jag ska göra nåt. Får riktigt onda förvärkar då, räckt med att åka bil idag så har jag fått dem. Men men, får väl hoppas att de inte blir värre och att de förbereder bra bara istället. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0