Gomorrron

Känner mig fortfarande trött, förstår inte att sömnen inte gör nån skillnad. Jaja, bara att ta tag i dagen. Uppe med Liam som snart ska ut till taxin och Lucas vaknade precis hör jag. Se när Elsa vaknar. Funderar på om vi ska orka oss iväg till babyöppet idag eller inte. Har att göra ändå visserligen men vi får väl se. Ska hämta hästtransporten sen så vi kan börja lasta i grejer som ska till tippen imorron. Har en hel del ved att klyva också och som ska floas, tvättberget börjar likna Mount Everest och en massa annat.. Det vore faktiskt inte fel med längre dagar. Nu ska jag se till att Lucas får sin frukost och att även hundarna får sin så jag kan hoppa in i duschen sen när Liam kommit iväg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vi kommer vara kvar i åtvid om vi flyttar :-). Vi vill ha min farmor och farfars hus.

Hoppas ni haft en bra dag :-)

Kram

2012-09-19 @ 23:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0