Stan..

Ja efter att Liam var ivägskickad till skolan och de vanliga morronbestyren var klara så tog vi oss en tripp till stan. Först blev det ett stopp på Erikstad för att lämna av Lucas där, eftersom vi skulle kika lite på julklappar. 
Och jag skulle tro att han hade roligare där än att springa i affärerna ;) 

Några julklappar blev det ialla fall både till kusiner och grabbarna. Men det finns fortfarande en hel del kvar att köpa.
Så jag tror att jag och Elsa tar en tripp in nån dag och betar av några till. 
Blev lite andra välbehövliga saker inhandlade också. 

Var inne på Babyproffsen och kollade på gåstolar och efter att Elsa provsuttit i två av dem kunde vi konstatera att det kommer dröja lääänge innan hon kan sitta i en. Växer hon så lite på längden som nu så kommer hon nog vara runt året och förmodligen kunna krypa och alt även gå innan hon kan sitta i en :D För det var en bra bit kvar till golvet och då var den nedsänkt på det lägsta. 

Klockan springer på som vanligt så det är dags att styra mot sängen nu. 
Imorron blir hela barnaskaran hemma. Liam har haft lite feber nu ikväll nämligen. Förmodligen lär vi inte se röken av nån feber imorron men han får vara hemma imorron ialla fall så vi vet helt säkert. Han är ju inte förkyld eller nåt, så det kan vara det som grabbarna brukar få ibland, nämligen enbart feber en dag och sen är det bra. 
Tur jag köpte lite nya pysselsaker idag för då vet jag vad vi ska göra imorron ;) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0