Regnigt

Idag var inget kul väder alls. Regnar ju till och från och det är riktigt klafsigt ute. 

Kollade till fåren imorse och Bella har tytt sig till Betty rätt bra. Hon håller sig till henne hela tiden. 
Suttit en stund hos dem och kelat med Betty. 
Hunnit med att städa av nedervåningen också med lite hjälp av Jens, bakat och tvättat. Elsa vaknade när jag gick upp med Liam imorse så hennes förmiddagslur blev ju lite tidigare idag så man har hunnit med lite. 
Skulle tro att hon vaknar snart. 

Vid halv 2 ska jag ju hämta upp Liam i skolan och sen styra mot stan. Vore en fördel om man visste vad man skulle köpa också :/ går ju lite fortare. Men vi får väl klura på det i bilen på väg in och hoppas på att vi kommer på nånting ;) 

Om man skulle ta och rota lite i garderoben och se om man hittar nåt att ha på sig till dopet på lördag. Resten av familjen har jag nog koll på vad de ska ha men inte mig själv :/ 
Får väl hoppas att jag hittar nåt som jag "nöjer" mig med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0