Lördag

Har haft en rätt lugn lördag. 
Elsa vaknade vid halv 7 och kom över till våran säng där hon somnade om sen, jag som bara hade tänkt att ligga och mysa lite. 
Själv kunde jag inte somna om så jag pallrade mig upp och fixade med tvätt, eldning osv. Hann göra lite nytta innan resten av familjen vaknade. 

Jens har ju varit iväg och klyvit virke idag tillsammans med pappa. Så efter att jag och barnen var klara här hemma så åkte vi ned till mamma och pappa. 
Bjöds på fika och middag, alltid lika gott! 
Var tre trötta barn i bilen kan jag säga. Lucas och Elsa somnade nästan direkt och Liam slumrade till strax innan vi kom hem. Liam vaknade till när jag stannade här hemma så han gick in och kollade på tv medans jag och Jens åkte upp till hästarna och fodrade dom. Passade på när Lucas och Elsa ändå sov i bilen. 

Sen parkerade vi oss alla i soffan för lördagsmys. Och ja, där har vi blivit kvar resten av kvällen. 
Men nu ska jag ta och hänga upp dagens sista tvätt och sen krypa ned i sköna sängen. 
Imorron blir det ett snabbt stadsbesök och så hemmafix. 
Får väl se hur mycket vi hinner med helt enkelt. 

Sov så gott allihop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0