Helgen som var, dop och fars dag..

Kanske dags att uppdatera lite :) 
Tiden har inte riktigt funnits till att blogga. Dagarna bara flyger förbi. 


I lördags var vi ialla fall på Alwins dop, en riktigt härlig dag med andra ord. Bjuder på lite bilder.

Elsa tar sig en mysstund hos moster <3 

Leah vill pussa kusin Elsa :) 



Och en puss blev det :) 
En slagen liten kille efter all uppståndelse men han höll sig tappert vaken under hela eftermiddan. 

Tack för en supermysig dag! 


Ja söndagen var ju fars dag. Efter att ha firat pappan i huset så åkte vi en snabbis till Marias hus där det var julmarknad.. Eller ja, jag vet inte om man kan kalla det marknad direkt. Blir visst mindre och mindre för varje år. 
Sen styrde vi hem till mamma och pappa för att fira älskade pappa. 
Bjöds på fika och senare middag. Bror m familj dök upp också så grabbarna fick leka med kusin Melker lite :) 
Sen var det bara hem och göra söndagssysslorna :) 

Annars så har veckan rullat på i rasande fart. 
Lucas skulle ju ha åkt till tandläkaren i måndags men jag var lite tveksam till om han fick ta det lugnande när han var förkyld så vi ringde och kollade och jag trodde rätt. Han fick inte ta den eftersom den kunde sätta sig på andningen då. Så det var bara att avboka den tiden så nu får han vänta till den 17:e december. 
Så då hoppas jag på att han är frisk! 
Var till stan i onsdags för att handla lite presenter till Ulrik och Emil. Gick förvånande fort :D 

Nu ska jag ta en liten skrutta och göra klar för natten. 
Hoppas på att hon sover inatt. Nog för att jag sover dåligt annars också men inatt fick jag lite "hjälp". 
Elsa hade en väldigt orolig kväll och var ledsen och somnade inte förrän runt 1-tiden. Så från 23-01 så fick jag sitta och gunga med henne, ibland gå omkring osv. Men sen slocknade hon. Vaknade dock till lite då och då under nattens gång. 
Så vi får väl se hur denna natten blir :) 


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själva <3

2012-11-16 @ 15:45:50
URL: http://elinochjanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0