Besök

Idag har vi haft besök här. Min syster Anna och barnen kom nämligen hit. Mysigt! 
Barnen lekte för fullt och efter att ha tankat i sig lite fika så var det ännu mera ös :) 
Anna gjorde en husundersökning och ja, nu får vi se om det blir nån skillnad här. 
Fick även några budskap som jag ska försöka följa också. En liten utmaning för mig själv med andra ord. 

Efter fikat åkte Anna och Emil hem till mormor och morfar och Tuva och Ulrik blev kvar här tills morfar skulle komma tillbaka. Så de fick lite mer tid att leka på och de utnyttjade tiden väl. Tror inte de satt still i fem minuter :) 
Men kul hade de, huvudsaken det :) 


När de hade åkt hem blev det lite småfix innan det var dags att slänga ihop middan. 
Medans middan stod på spisen och i ugnen så passade jag på att klippa Lucas och få honom i badet. 
Efter middan tog jag mig ett bad jag med, riktigt skönt. 
Fick ett trevligt samtal också, broder verkar pricka in varje gång jag badar :D 
Så imorron kanske vi får trevligt besök också :) 

Nu ska vi ta och fixa det sista så man kommer i säng nån gång. Har lite att stå i under morrondagen också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0