Söndag

Söndag och denna dag blev inte som den var planerad.
Jens är fortfarande sjuk, febern kom inte förrän nu ikväll igen men mått knas hela dan.
Skulle ju ha åkt på kalas idag egentligen på Erikstad för att fira Anna, men det var bara att ställa in. Får ta det nån annan dag.
Har fått lite gjort här hemma ialla fall. Liam har hjälpt till med att steama och skrapa bort tapet i Lucas blivande rum, så där har vi blivit klara idag. Alla väggar är numera fria från tapet :)
Städat av lite i resten av huset och sen satte jag igång med att köra bort tapet med multimaskinen. Lyckades komma igång ordentlig och fick halva väggen gjord ungefär. Så det ska jag fortsätta med imorron tänkte jag, får hoppas att kroppen hänger med på det också. Men planen är att även Liams blivande rum ska vara helt fritt från tapet imorron.
Sen är det dags för väggarna att slipas av.

Jens fixade middan medans jag körde bort tapet och jag måste ha arbetat upp matlusten ordentligt! För så mycket som jag åt idag har jag inte ätit sen innan graviditeten, om ens då!
Blev klyftpotatis och grillkorv idag och grillkorv har jag inte ens kunnat äta under hela graviditeten men idag kunde jag "mosa" i mig fyra stycken! Och ja, jag hade nog kunnat få i mig flera om jag hade velat, men kände att det var nog bäst att stanna där ;)

Nu väntar sängen och se om man får sig nån sömn innan det är dags att väcka Liam.
Hoppas ni alla har haft en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tråkigt med alla sjukdomar! Hoppas ni mår lite bättre idag?

Kram

2012-05-07 @ 07:48:21
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0