14 dagar

Ja idag är det 14 dagar kvar till utsatt datum, det närmar sig!
Du är så välkommen ut nu <3 Vi längtar efter dig massor!

Annars så har det väl varit en rätt lugn dag. Inte mycket har blivit gjort med snickeriet härnere.
Krångel med snickarna såklart, annars var det ju meningen att det skulle bli klart idag och vi skulle börja ta in lite möbler osv. Men icke, elektrikern är i stort sett klar dock, bara att koppla på strömmen då han inte kunde göra klart det då snickarna inte satt upp taket där ännu.
Så det blev inte riktigt som tänkt.
Men ena snickarn skulle dyka upp imorron bitti så jag hoppas att han hinner klart imorron och elektrikern skulle komma och koppla på strömmen till rummen så fort taket var uppe.
Återstår att se hur det ser ut imorron helt enkelt..

Har fått lite annat gjort idag ialla fall, tvättat och sorterat tvätt osv. Har fortfarande en del kvar men det minskade ju ialla fall.

Riktigt "ont" i magen idag, spänt som sjutton och mycket förvärkar. Idag har det varit jobbigt att ens röra på sig men det är bara att försöka. Känt mig som en sprängfärdig ballong idag.
Hoppas på en lite bättre dag imorron eftersom vi ska in och handla lite till grabbarnas rum på Ikea.
Måste ha rullgardiner och lite annat bla.

Nu ska jag ta och vagga mot sängen, har väl några saker kvar att fixa innan visserligen. Men vagga får jag göra i vilket fall som helst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0