V.30 (29+1)



Ja den blir inte mindre direkt ;)
Kändes lite litet dock när sf-måttet visade att den hade växt 3 cm på en månad ungefär :)
Men allt såg bra ut med bebisen, kändes normalstor osv. Låg för stunden med huvudet neråt.
Lite lugnare hjärtljud denna gång men h*n låg ju och sov också.
Järnvärdet hade konstigt nog gått upp trots att jag inte klarar av att ta tabletterna hela tiden så det var lite överraskande. Och ned i vikt hade jag gått också.
Glukosbelastningen var helt okej också. Så nu slipper jag göra det mera för denna gång, skönt nog.
Dock så ska jag ta det ännu lugnare nu med tanke på det onda, hur jag nu ska kunna ta det lugnare. Tycker inte jag får göra annat.
Blodtrycket var högt dock, precis på gränsen till ok, så jag fick lägga mig ned en stund och hon tog om det. Då låg det okej igen så jag ska vara extra uppmärksam på symtomerna för högt blodtryck. Har ju haft lite redan men det försvinner ju efter ett par dagar.
Lucas frågade barnmorskan om hon inte kunde ta ut bebisen idag ;) Han tycker att bebisen tar lite för lång tid på sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0