Torsdag

Då har näste man blivit sämre, febern är nu på besök hos Liam. Har ju bara gått och väntat på att han ska få den med tanke på hur förkyld han är och har haft ont i huvudet varenda dag och halsont osv.
Men nu så, så nu hoppas jag att det försvinner fort så vi alla är friska tills nästa vecka. Önsketänkande...

Idag har det verkligen varit sega familjen, alla har varit lite slöa av sig så vi har bara tagit det lugnt i soffan och kollat på tv osv.
Jag har mått urkonstigt idag och jag tror, tyvärr, att det beror på hostmedicinen. Det blir nämligen tio ggr värre när jag tar den. Känns som att kroppen domnar bort och det blir som bomull i huvudet och superdåsig.
Är ju typiskt bara för att den dämpar hostan lite. Ger det väl imorron också och ser om det blir likadant, annars får jag helt enkelt sluta att ta den och kanske se om de kan skriva ut nåt annat åt mig istället.

Snö har det kommit idag också, inte mycket som tur är. Och det kommer ju försvinna fort. Jag längtar verkligen efter våren nu!

Nu väntar strax sängen för att kolla på The River. Tur att det är rätt spännande hela tiden för då kan man inte somna ifrån det så lätt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0