Magsjuka...

Ja inte kom vi undan den inte...

Lucas sjuknade in redan i onsdags, så det gick snabbt. Igår var han dock pigg och glad igen och kunde äta som vanligt igen. Och han kunde vara ute och njuta av det härliga vädret och leka.

Inatt var det Jens tur att sjukna in, så det är bara att vänta på att jag och Liam ska få det också.
Håller ju Liam hemma från skolan, både igår och idag, så han inte ska smitta klassen.
Dock verkar det vara en rätt mild variant av magsjuka, som tur är.

Måste ta mig in till Åtvid sen och handla lite magvänlig mat osv så det finns hemma, innan jag sjuknar in också.
Känns lite mindre lockande med tanke på att det är fredag men det är ju ett måste.
Blir att fylla på med Klorin och handsprit osv också så vi kan känna den "ljuvliga" doften i huset.

Väldigt besvikna barn igen då vi skulle ha åkt på kalas imorron och åter igen är sjuka när det är dags för det.
Framför allt Lucas som hade sett fram emot morrondagen, att få leka med Melker. Så det har kommit tårar här hemma. Jädra elände att vi ska bli sjuka varje gång.
Sist var det influensan och nu magsjuka.. Sen hoppas jag verkligen att vi kommer att få vara friska!

Jag måste ju boka in en behandling på Ekoxen Spa också i Linköping. Mitt presentkort går ut nästa fredag och det skulle inte förvåna mig ett dugg om jag kommer vara sjuk eller så, så att jag inte kan utnyttja det.

Det positiva med dagen är ialla fall det underbara vädret! Underbart skönt ute!
Skönt att slippa jackan när jag och Liam var uppe och släppte ut hästarna.

Kommentarer
Postat av: Elin

Nä fy, vad trist! Ni åker visst på allt, era stackare :( Hoppas att du och Liam undkommer det i alla fall!

Kramar

2012-03-23 @ 11:07:46
URL: http://elinochjanne.blogg.se/
Postat av: Anna

Det går säkert att förlänga tiden på presentkortet om man blivit sjuk.

Hoppas att det är snabbt övergånget.

Skulle oxå ha åkt på kalas,men här är det bilarna som krånglar istället.=(



Krya på er kramar!

2012-03-23 @ 14:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0