Lördag

Lördag och underbart väder, ska ta och pallra oss ut i det om en stund.
Se om Liam orkar följa med ut en sväng men det verkar så.

Han åkte ju på magsjukan igår kväll och har sprungit fram och tillbaka inatt.
Men nu har det lugnat ned sig och han har fått i sig lite fruktsoppa.
Så nu är det bara jag kvar att åka på det, jag betvivlar att jag kommer undan.
Har mått konstigt sen igår kväll men inget som brutit ut ännu ialla fall.
Så jag bara väntar...

Lite fler tårar från Lucas idag eftersom vi inte kan åka på Melkers kalas, för han är ju frisk nu. Inte lätt det där.
Men vi får ta det en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi hade oxå tänkt åka,men har krånglande bilar...=(

2012-03-24 @ 18:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0